Nationale speeltuindag.
Copyright 2011 - 2012  WiekensWebsites   All  Rights Reserved   E-mail: info@wiekenswebsites.nl
BIE DE WOATERTOREN
Speeltuinvereniging
OUDE PEKELA - Zaterdagmiddag om 13.00 uur was het eindelijk zover: Kenny Koning kwam samen met Richard Bruintjes het voetbalveldje van speeltuinvereniging Bie de Woatertoren in Oude Pekela openen. Na een paar keer mis te hebben geschoten op de pop met stropdas schoot Kenny raak en was het veld officieel in gebruik genomen.
Er werd nog druk gevoetbald met de jongens en helaas hebben ze van de kids verloren: commentaar van de beide heren was dat er een verkeerde keeper op doel stond.

Met drie teams werd daarna een voetbaltoornooi gespeeld en het ging er fanatiek aan toe. Finale werd gespeeld door team 1 en team 2, waarmee team 1 ( Kevin Meis, Sander Kok, Damian van Wattum en Roy Pinkster) met de prijs er vandoor ging, een mooie voetbal. Daarna kon men individueel nog penalty schieten en daar won Jeffrey Meinders een mooie bal.

De kleinere kids hebben zich lekker vermaakt op de springkussen. Als afsluiting hebben ze nog heerlijk gesmuld van een lekker koel ijsje.

Al met al een geslaagde dag
Speeltuindag